Bromsjäklar!

Gårdagens regn förde med sig lite energi så i dag har jag fått en del gjort!
 
Först ut var Countach, vi repeterade gårdagens jobb och i dag kunde jag skritta ungefär ett halvt varv på volten med en massa halter, stort framsteg sen igår! Under tiden jag höll på så kom Linda och hon hjälpte mig med Ruslan, vi skrittade en sväng på gården!
 
Sen åkte vi ner till betet, red först Lilla Grå och Bea. Det var fruktansvärt med bromsar och hästarna var riktigt irriterade, Lilla Grå kunde inte förstå varför hon inte fick sparka bakut när de bet henne... Efter den turen så lurade jag upp Linda på Minna så red vi en kortare sväng där jag red Clarinett. Minna ska ju säljas så det är bra att andra rider henne.
 
Efter lite rester till mat så åkte jag och hade någea lektioner, tömkörde en ponny och red it en sväng med en nordsvensk! Ica i morgon igen, bäst att sova!
 
Frustrerad Lilla Grå i dag, alldeles för mycket broms!
 
Linda och Minna!
 
Vi tog bilder till en annons men fick såklart med en fläck på bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0