Lönefredag!

Sov jättedåligt i natt, jag brukar alltid kunna sova en just nu är det alldeles för mycket att fundera och oroa mig för. Har i alla fall fått till en annons på Dajmen i dag, en början åtminstone!
 
Fördelen med att inte kunna sova är att jag var uppe tidigt och hann både jobba Expresso i töm och rida Zebbe innan jobbet utan att behöva känna mig stressad. Expresso fick jobba med mycket galopp i tömmen och ha var verkligen jättefin, syns att han börjar bli starkare. Zebbe fick fortsätta jobba med bjudningen och balanse i traven. 
 
På jobbet var det ju lönefredag och fullt ös, fast inte riktigt som på Icas tvreklam denna vecka.  Efter jobbet så fick Szum jogga lite i töm, han gick rätt ordentligt igår så lite lättare pass var nog bra. Det är dags att rida lite mer på honom men jag var inte så ridsuen i kväll så det fick bli så här. Håll tummarna nu att jag kan sova i natt!
 
Zebbe i soluppgången!
 
Försökte fota Dajmen i morse. Inte helt lätt speciellt som det är en annan dam i de hagen som gärna vill ha mattes hela uppmärksamhet....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0