Rysskyla och vinterdagar!

I dag har det både varit kallt och snöat! Våren känns långt bort, och det är ju visserligen fortfarande februari, men lite vårvinterkänsla hade inte varit fel!
 
-24 grader i morse, i kväll efter jobbet så betydligt bättre med 13-14 grader, men blåst och snö i stället. Hade ont i ryggen när jag kom från jobbet, inte ovanligt att jag har ont i ryggen visserligen men lite värre än vanligt. Eftersom jag ibland blir bättre av att rida, då inte i hoppsits, och min känsla är att jag speciellt av att rida Szum blir bättre så satsade jag på det. Han behöver ju komma i gång! Han var lite sur i början men fin när han kom igång! Ryggen blev kanske inte bra, men bättre! Nu sover jag på det så blir det nog ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0