Fotbollstorsdag!

Jag har haft fredag i dag men det var visst bara torsdag så jag måste nog jobba i morgon med!
 
Efter jobbet, när alla andra tittade på fotboll, så var jag i stallet. Red Clarinett först, hon är ju grymt oriden men musklerna känns hela tiden bättre. Sen red jag Zebbe, fortsatte tröna på styrningen i trav, den är minst sagt ojämn och fungerar bäst åt ett håll... Men vi prickade travbommarna riktigt bra i alla fall. Gjorde några galoppförsök och även om det i dag bara blev något enstaka språng så har nog poletten trillat ner till nästa gång. Är absolut första gången som jag klagar på för mycket snö! Galopp är ju perfekt att träna ute i snön men nu är det alldeles för mycket snö för det!
 
Fotbollen gick visst inte så bra, men det är sjukt häftigt med ÖFKs frangångar, och väckarn är ställd i morgon för fredag igen, så nya tag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0