Uppesittarkväll!

Så var det jul igen! 
 
Sista rycket på Ica igår, nu är jag ledig några dagar! Jag jobbade Chokladen lite i töm innan jobbet, hon var lite tjock i ett ben men hon är väldigt känslig och svullnar lätt så det behöver inte vara något. Hon fick gå lite lätt i töm och sen kylgele på.
 
Efter jobbet så nattade jag hästarna, slog in några julklappar och sen uppesittarkväll med Bingolotto. Jag gjorde ägghalvor med majonnäs och räkor, och så ost, kex och choklad, testade årgångsmust med lakrits men den var sådär så det blev en cider sen i stället. Inte van  jag något och inte blev det någon skinka griljerad men det hinner vi nog i dag!
 
God jul alla bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0