Julgodis!

Ganska effektiv dag i dag! 
 
Först red jag och Paula ut med Clarinett och Minna, pigga hästar i snön! Sen red jag Szum på banan, underlaget tillåter lite galoppjobb också nu. Och avslutde med att jobba Chokladen i töm.
 
Sen fika och i väg på Hammarn och köpte kraftfoder, hem igen och gjorde pizza. Medan pizzan var i ugnen så städade jag övervåningen, kändes väldigt effektivt! Sen tillbaka till stallet, Linda red dressyrträning och sen hjälpte Linda och Paula mig så jag kunde hänga och sitta på Dajmen. I dag gick vi även några steg! Det går bra men nu behöver hon nog någon dag vila.
 
Avslutade sedan dagen med att göra mörka chokladbräck med turkisk pepparkross, det blev lite suspekt, och knäck medan Nisse styckade ett råddjur. Nu får det vara nog med nytta för i dag och dags att sova!
 
Så fint på dagens tur, tyvärr gör inte kameran utsikten rättvisa!
Vintersol!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0