Slut på sommarlov!

Känns att vi börjar gå mot höst, mörkare kvällar, kallare nätter och lite höst i luften. På Ica är det vanliga öppettider igen och slut på semesterarna. Och nu är det även slut på Lemonadens sommarlov som hon haft sen treårstestet i början av juni. 
 
Efter jobbet så fick Lemonaden gå som handhäst mör jag red Clarinett. Det var första gången som Lemonaden gick sim handhäst och hon hade ibland lite svårt att förstå det och hängde inte med hela tiden, men det blir nog bra bara hon får göra det några gånger. Clarinett fungerar bra att rida med handhäst även om hon började igår med att bita Lemonaden! Hon behövde nog visa vem som var chef, Lemonaden stod inte stilla många sekunder när jag gjorde i ordning så både jag och Clarinett var rätt less på henne... Men det ska bli roligt att börja jobba hemne igen! 
 
I dag ny dag, ska på dressyrträning i eftermiddag och gruvar mig lite eftersom jag är så jäkla förkyld.  Hoppas att det går bra ändå, nu rida lite hemma först!
 
Bilder från gårdagens tur:
 
 
Hon hamnade lite efter ibland:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0