Inför premieringen!

Att det alltid ska vara sånt strul innan den här helgen varje år! Alltid lätt panik! I år trodde jag ju att srt skulle vara lugnt eftersom vi bara skulle ha med oss en häst, men så fel jag hade!
 
Red i alla fall Countach en sväng på morgonen, perfekt för att bättra på humöret nu när allt känns kaos. Han är så positiv att rida ut och i morse travade vi uppför backarna i friskt tempo! Sen fullt race så jag kunde lifta med Linda till jobbet, och fick därmed börja en timme tidigare. Fick även lift hem från jobbet av en annan arbetskompis.
 
Efter jobbet så red jag en liten sväng med Clarinett, vi red övergångar, skänkelvikningar och tempoväxlingar på grusvägen, Nisse hjälpte mig att dra igång bilen så jag kunde köra hem den och så gjorde jag klart sommarhagen jag höll på med i veckan. Och packat lite till i morgon. Känns inte alls som jag har läget under kontroll, inte i närheten!
 
Från min och Countachs morgontur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0