Ridskoleonsdag!

Onsdag i dag och ridskola igen!
 
Började med att rida ut en sväng på Odessa, de jagar inte där nere vid betet den här veckan så det gäller att passa på. Första ensamturen för Odessa och det gick superbra. Vi skrittade en sväng i skogen och det blev faktiskt en längre sväng än jag hade tänkt från början eftersom det gick så bra!
 
Sen hem där jag jobbade Szum i töm ute i sommarhagen och Chokladen i töm på banan. För Chokladen blev det mycket skrittjobb men avslutade med trav över bommar och hon såg så fin ut, ska bli så roligt att komma igång med henne igen! 
 
Sen lunch och i väg till ridskolan, även där jobbade jag en häst i töm och red en, och tre ridskolegrupper. Känns rätt lovande inför hösten, tror det kommer bli roligt när jag kommit in i det. Nu fikat lite, så nu är det dags att sova!
 
Odessa efter dagens ensamtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0