Måndagsmysterium!

Måndag och på Ica som vanligt. Efter jobbet så red jag Clarinett på banan och jobbade med samma som på träningarna igår. Så bommar i galopp på volt och oxrar på långsidan, och det gick verkligen jättebra! Clarinett vsr helt med på noterna och lyfte dessutom på benen ordentligt i dag!
 
Kvällens mysterium var att Nisse ringde när jag höll på att vattna hästarna. Någon hade ringt honom och sagt att det var en lös häst på vägen hos mig. Jag blev väldigt brydd eftersom jag ju höll på ute och inte märkt något, allt var helt lugnt i hagarna och på gården. Gick en extra runda och kollade alla hästar, åkte en sväng med bilen och kunde varken se någon häst eller spår av någon häst. Mycket mystiskt! Vad kan det ha varit tro? En älg kanske? Eller står det en extra häst här i morgon bitti?
 
Från kvällens pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0