Vintertid!

Är det inte ösregn så är det blåst! I morse nästan stormbyar! Och så vintertid på det, visserligen skönt på morgonen men dessa mörka eftermiddagar och kvällar tar all energi ur mig!
 
Jag trotsade blåsten på förmiddagen och tömkörde först Chokladen lite. Gör ett nytt försök att komma igång och hoppas på att det fungerar bättre, i dag tömkörde vi runt träd och jobbade med styrningen. Sen skrittade jag Lobelia, i dag började jag på banan och sedan en sväng i skogen och runt gården. 
 
Sen åkte jag och Clarinett i väg på dressyrträning igen, plockade upp Linda på vägen som sällskap. I dag fick vi rida igenom LB:2 programmet, och det gick ganska bra. Finns mycket kvar att jobba med men så fin när hon går. På hemvägen stannade vi och åt pizza, och sen när vi var hemma igen så hjälpte Nisse mig att köra ut balar i hagarna. Sen fanns det egentligen massor kvar att göra men energin var slut så det blev i stället tidig kväll!
 
Clarinett i ett blåsigt Kramfors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0