Sjukdag!

Inte var jag frisk i dag heller...Men bestämde mig för att jobba ändå, var nog lite dumt för jag var inte pigg på eftermiddagen, men jag är inte van att vara så sjuk att jag är hemma och jag visste dessutom att det var ont om personal.
 
Hur som helst så gjorde jag bara ett litet ryck i stallet efter jobbet. Pysslade lite med den nya hästen, den som kom igår, provade ut ett träns och testade lite sadlar. Sen gick vi en promenad i mörkret. Hon ska ju sättas igång med skritt först och stegvis utökad ridtid, tyckte att det var lämpligt att börja lite avsuttet så vi får lära känna varann, nu när det bara är kortare turer. Hon verkar väldigt trevlig i alla fall.
 
Sen har jag och Holger softat i soffan resten av kvällen, nu siktar jag på att vara frisk i morgon i stället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0