Kanelbullens dag!

Kanelbullens dag var ju igår men jag hade ju bakat redan i tisdags! I stället blev det ytterligare en regndag... Vattenträning ska ju vara bra för hästarna och nu kan dom ju praktisera det i hagarna! 
 
Jag red ut Clarinett, en lugn tur eftersom hon fortfarande är svullen och lite stel när man ska lyfta ena bakbenet. Och sedan red jag Lilla Grå på banan, och vi kom faktiskt förbi surstadiet och hon gick att rida ganska bra, tror att hon börjar komma igång. Sen fixade jag lite med vinterhagen som kag håller på med innan mat och sen ridskolan. Tur att det är ridhus där för annars hade jag varit blöt!
 
Nu ny dag och nytt regn!
 
Höstkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0