Jobbhelg!

Så var även denna jobbhelg över... Jag går fortfarande på halvfart, men får väl vara nöjd med det just nu!
 
Igår var jag först på Ica och sen direkt vidare på några lektioner. Hemma igen så fick Lemonaden jobba lite utanför boxarna. Hon har ju haft träns under kapsonen men nu testade vi på att följa innertygeln och att börja använda bettet, hon fick gå på volt runt mig, stanna och starta. 
 
I dag började jag med att skritta Lobelia innan jobbet. Efter jobbet hann jag på en dryg timme: stoppa in två av Nisses hästar som var utanför hagen, göra pizza, äta pizza och byta om, fånga Lemonaden som inte kunde vänta på att få ny höbal i kväll utan gick ut och åt upp Lobelias middags påse och göra en ny höpåse till Lobelia! Sen tömkörde jag en islandshäst åt en kund, och efter det även Lilla Grå innan Nisse kom och hjälpte mig köra in balar. Nu försöka ladda om för ytterligare en lång Icadag i morgon, men sen jäklar ska jag rida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0