Första frosten!

Igår var första frostnatten, måste vara ovanligt sent! En fin höstdag blev det också, men jag var ju på Ica jag...
 
Efter jobbet så hann jag titta lite på Chalotte Dujarins provridning av 4 åringarna på Breeders (och V75 samtidigt på tvn, vi gillar häst!) innan jag drog igång med hästarna. Tog in Chokladen och tvättade ben (en nära dödenupplevelse enligt Chokladen och jag blev också rätt blöt) och borstade lite på henne innan Nisse kom och verkade upp ytterligare en hovböld. Vet inte hur många hon haft i höst men än är hon inte värre än sin mamma som hade 9 på en månad... Det var också en blöt höst. Nu har vi nytt jodopaxomslag på och hoppas på att det ska ge sig.
 
Sen tog jag Szum i töm innan jag åkte hem och gjorde pizza till en väldigt sen middag. I dag är det ännu mer jobb som väntar!
 
Den här bilden skickade Elise till mig igår, Chokladen låg och mös i hagen medan jag jobbade inne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0