Lördagskväll!

I dag har min Instagram varit full av bilder på hästöron i sol och snö, själv har jag jobbat... När jag kom från jobbet var det såklart mörkt!
 
Men efter matstopp och ombyte så blev det i alla fall ridning. Jag och Linda trimmade lite på banan, jag med Clarinett. Underlaget var riktigt bra och jag kunde jobba henne ordentligt och även galoppen. Sen jobbade jag även Lobelia i töm innan intag av hästar, först mina och sen hjälpte jag till med Nisses. Så blev det sen glögg och lussekatter i soffan och det tog såklart inte lång stund innan jag hade somnat. Men det är nog lika bra, energin kan behövas i morgon.
 
Blir inga superbilder i ridbanebelysningen men i alla fall ett bildbevis att jag och Linda trimmat lite så här på lördagskvällen! Sämre nöjen kan man ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0