Intensiv förmiddag!

Blev en intensiv förmiddag. Först red jag och Linda ut med Lilla Grå och Rabea, vi skrittade ut i snön och även om det ännu inte är jättemycket snö att pulsa i så var det desto mer på träden! Sen åkte Linda och jobbade men då kom Elise i stället och hon hjälpte mig att hänga på Lemonaden. I dag var hon mer avspänd men hon tycker att det är lite jobbigt att bära på sin matte! Sen red vi ut på Clarinett och Gandalf som båda två var busiga och pigga!
 
Sen lunch och i väg till ridskolan! Där jobbade jag en häst i töm och sedan hade vi skänkelvikning på lektionerna. Nu har jag hunnit sova lite på soffan, i morgon är det Ica igen!
 
Det syns inte så hyr mycket snö vi hade med oss från skogen, men titta på rumpan på Lilla Grå så ser ni lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0