Gårdagen!

Igår var det fullt race här hemma, som vanligt!
 
Började med att göra klart bokföringen och momsrapporten, tråkigt men nu är det gjort för denna gång. Sen tömkörde jag Odessa, tränadepå varvbyten och kunde även gå bakom och köra, jätteduktig! Även Lilla Grå fick gå i töm men ute i sommarhagen, både lite runt träd och sen mer på volt. När jag höll på att göra i ordning Lemonaden så kom den nya tjejen, Johanna, så vi longerade först Lemonaden som var jätteduktig och sedan red vi ut en sväng med Tant och Clarinett. Sen var det dags för matpaus!
 
På kvällen red jag Szum, han var jättefin och speciellt i galoppen! Kanske, kanske att det börjar lossna där nu! Sen tömkörde jag Chokladen, först i skogen och sen lite travjobb på banan. Avslutade med att byta tömmarna mot tyglar och träna lite vid hand!
 
I dag har jag haft lektioner på dagen och nu ätit och laddat om för att rida lite hemma, och förbereda för morgondagens genrep inför treårs! Spännande!
 
 
Nyfiken i en strut!
Tror att hon kommer gå heta Out of Wasabi!
 
Och så Szum då:
Och ur ett annat perspektiv:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0