Träning dag 2!

I morse var vi uppe i tid och 6.05 var Clarinetten lastad och vi på väg!
 
I dag var humöret på damen lite annat, hon tyckte nog att hon kunde det här nu och efter ett par varv i trav ville hon gå hem! Nu fungerar det ju inte så, även dressyrprinsessor måste jobba, så Martin tog oss i lina och med hjälp av lite drivning från marken så blev hon superfin! Fick även bra hjälp då att få igenom höger galoppen ordentligt! Det var nyttigt för henne att jobba ordentligt två dagar i rad, och jättebra att jag fick hjälp när hon blev lite istadig i dag! 
 
Vi stannade och tittade lite och även åt på hemvägen, ändå var inte energin på topp när jag kom hem. Jobbade i alla fall Lilla grå och Pavel i töm. Pavel fick jobba ute i snön med mycket travjobb, tror att han behövde göra av med lite energi! Sen skrittade jag och Tant ut och trampade upp en stig, avslutade med några varv på slingan i trav. 
 
I kväll sen har jag varit helt slut och såklart sovit lite på soffan! Ny dag i morgon!
 
Från träningen, tror egentligen att Nisse försökte filma...
 
Från min och Tants tur! Stigen som vi brukar rida syns inte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0