Tråkmåndag!

Tråkdag, tråkigt väder med snö och blåst, trött och less när jag kom hem från jobbet och ville helst gömma mig under täcket. Men jag hade ju bestämt mig för att rida Szum, ville känna lite på honom efter träningen och repetera lite. Tycker att det är bra att göra så, rida de en eller två dagar efter träningen och repetera övningar och försöka hitta samma känsla. I kväll gick det väldigt bra med Szum, fokuserade på att få honom framför skänkeln och att gå av sig själv. Hittade det bra och det är fantastiskt att underlaget fortfarande är helt okej på banan!
 
Nu ska jag sova, i morgon en intressant dag men med mycket stök då tandläkaren kommer till hästarna! Håll tummarna att allt flyter på och att det inte är några fel på mina hjärtan!
 
Mattes SzumBrum prins! Bilden är sen i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0