Fredagstårta!

Fredag och mera snö! Nu får jag snö så jag tiger!
 
Jag har jobbat, som alltid på fredagar, och efter jobbet så red jag Szum. Han var riktigt fin, speciellt vänster galoppen som brukar vara strulig. I dag kändes den mjuk och avspänd, när första försöket blev så bra var jag tvungen att prova igen och även andra galoppen var lika bra, då var jag tvungen att stanna och krama Szum, tror att han blev lite förvånad men troligen nöjd över pausen!
 
Sen skrev jag några fakturor inför morgondagen och sedan ett snabbt ombyte och i väg på födelsedagstårta hos en granne. Nu är jag både trött och mätt på tårta, ny dag i morgon och dessutom en spännande dag!
 
Duktig SzumBrum i dag, och mycket snö på banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0