Uppladdning!

I dag började jag hemma med hästarna! Först Szum  och sen Lilla Grå som båda fick jobba i töm. Sen Clarinett som jag red på banan och hoppade lite, inget avancerat utan två låga räcken på varsinn diagonal. Jobbade mycket i galopp och fick till några riktigt bra fattningar från skritt. Sen var det Odessas tur, jag longerade först och sen satt jag upp och skrittade lite. Hon fick verkligen fundera och inte riktigt alla poletter har trillat ner än men hon är någorlunda styrbar i skritt i alla fall!
 
Sen lite fika och i väg för några lektioner och så vidare för att titta på unghästtestet. Det var så många anmälda att de fick ta några i kväll, så då gick de fyraåringar som hoppade uppsuttet, däribland en av Nisses uppfödningar. Roligt att se och bra uppladdning inför morgondagen! När jag kom hem var det fölning på gång hos Nisse så det blev sent innan vi kom in. Men jag var hungrig och gjorde pizza! Så efter en väldigt sen middag så är det nu dags att sova!
 
Utsikt från Odessa i dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0