Pingstafton!

Så var det pingst!
 
Igår började jag dagen med att longera galoppprogrammet med Szum. Sen till Ica där nog ingen av de som planerar tänkt på att det är pingst... Det hade däremot kunderna koll på så det var fullt ös! När jag kom hem från jobbet gjorde jag middag, revben i ugn! Det tog sin lilla tid men var ju värt det för gott blev det!
 
Med hästarna så började jag med att tvätta Clarinett, under tiden jag höll på med det så kom Linda och vi red ut med Tant och Odessa. Denna gång en längre tur, på grusvägar, och vi provade även lite trav! Odessa var jätteduktig men blev såklart väldigt trött! Nu blir det ett par dagars återhämtning! Sen packade jag ihop grejerna till i dag och hjälpte Nisse betäcka ett sto, sen var även den dagen på övertid. Nu ny dag, och tävling!
 
Min fina Choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0