Sommarnätter!

Alltså dessa fantastiska ljusa sommarnätter! Vad jag älskar dom!
 
Igår jobbade jag på Ica, efter jobbet så kollade jag bara till hästarna och hjälpte i stället Nisse att ta in och flytta två av fölstona till Räkans hage så nu har de sällskap! Sen åkte vi med varsinn transport och hämtade hö, vi har ju hållt på att tömma ett par lador med hö och nu äntligen är det tomt! Och det var ju dags för det är nytt hö på gång där! 
 
Vi blev bjudna på fika och eftersom det var rätt sent innan vi kom i väg så var det mitt i natten när vi var hemma igen. Dessutom fick vi stanna och laga en hage på hemvägen också. Men det gör ju inget eftersom det är ju ljust mest dygnet runt!
 
Räkan och Wasabi, jag undrar om fölen ser npgot över gräset?
 
Min lilla rymling! Lemonaden har jag fått för mina synder, tur att hon är så fantastiskt snäll i allt!
 
Min fina lilla flock! Clarinett i täten såklart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0