Nu kommer snön!

Nu äntligen kommer snön och vintern! Lite kyligt i morse men sen mildare framåt dagen och sen började det toksnöa!
 
Jag började med att jobba Szum i töm och sedan Pavel. Pavel tömkörde jag först i en av sommarhagarna och sedan nere vid vägen, där vi hade lite span på ensilagebalarna och lite annat spännande. Red även ut med Tant en liten sväng innan paus och omladdning med fika. 
 
Sen red jag Clarinett på banan, hon hade farit runt som en galning i hagen innan så hon var redan uppvärmd och var riktigt fin direkt. Vi började att prova på lite fattningar från skritt i dag, är ju dags för det nu och vi behöver jobba mycket fattningar för att stärka galoppen. Som avslutning så tömkörde jag Chokladen, var ju i början av november sist men glädjande nog så fungerade styrningen riktigt bra i dag!
 
Resten av kvällen har jag mest slappat, förutom fixat mat och sånt då. I morgon är det dags för tandläkaren igen och jag vill inte det! 
 
Pavel nere vid vägen i dag!
 
Chokladen i mörkret i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0