Älgarmas E4an!

Icadag i dag men gjorde ett ryck på kvällen efter jobbet och jobbade lite hästar! Red Szum, jobbade Lilla Grå i töm och tog upp Lemonaden på banan för första gången. Det blev ganska livligt! Hon började med att hoppa in på banan över den lilla pöogkanten, sen tvärstopp för att titta pä allt innan stona började busa i sin hage och fick fart på henne! Sen for hon runt som en tok, skuttade och hoppade, och det blev ett bra första försök till longering, och sen lugnade hon sig rätt snabbt!
 
Nu är även Nisses hästar inne och jag har gjort varm choklad med mintu, är rätt trött så det blir nog sängen nu!
 
Från dagens ridning med Szum!
 
Det är återigen mycket älg hos mig, så här ser vägen ut nedanför mig! Älgarmas E4an?
 
Ni kommer väl i håg förra året när det var en madsa älg överallt? Den här bilden togs i början av mars, nedanför mina boxar under tiden jag ledde ut hästarna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0