Måndag!

Ica i dag och ett lätt kaos, med lite för lite personal, en massa försäljare och praktikanter på det!
 
På kvällen tömkörde jag Pavel, vi gick upp till banan där jag först drog svängeln bakom mig samtidigt som jag tömkörde.  Sen satte jag fast den på en sida och lyfte upp själva svängeln och tömkörde, under tiden lade jag försiktigt ner den emellanåt för att få lagom tillvänjning. Avslutade med att jag drog den när vi tömkörde ner till stallet, då växlade underlaget och därmed ljudet! Går faktiskt bra, men jag undrar emellanåt vad han tänker. Han måste tycka att jag är lite galen, och det kan han ju ha rätt i!
 
Sen jobbade jag även Samar i töm. Han fick trava över bommar, jättejobbigt tyckte han, och var riktigt fin långa stunder. Resten av kvällen sov jag i soffan, alltså precis som vanligt!
 
Chokladen hittade en leksak i morse, men ingen annan ville vara med och leka!
 
 
 
Hon och Clarinett myste lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0