Hemma i skogen!

Nu är jag hemma igen! I dag har jag mest åkt tåg, kom hem till Brännan 19.30, då mörkt och busväder men det kändes ändå väldigt skönt till skillnad mot den halvtimme jag tillbringade på centralen i Stockholm, hårt hållandes i mina påsar och väskor! Någon stadstjej blir det nog inte av mig, även om jag trodde det ett tag under min tonårstid.
 
Hemma så joggade jag Samar i töm, massor av fluffig snö på banan som nu ska packas och trampas ihop. Sen lagade jag lite hagar och pussade lite på Clarinett som tydligen hade saknat sin matte jättemycket. Och så hann jag mer eller mindre precis ge Nisse den suspekt gröna grimma som jag hade köpt till honom, innan hans telefon ringde och han fick åka akut ut till en häst som var sjuk och eventuellt behöver avlivas. Själv ska jag försöka sova, nu är det slut på semestern och i morgon väntar Ica igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0