Sen måndagkväll!

Blev sent i kväll, lite i vanlig ordning. Egentligen gör det inte så mycket nu när det är mörkt klockan 15 oavsett. Men ändå.
 
Jag kom ju inte hem från jobbet förrän 18.30, och då var det lite segt att ladda om så klockan var nästan 21 innan jag började med Lilla Grå. I lördags kändes hon lite mer som vanligt men i dag var hon inte alls på humör, eller rättare sagt på alla humör samtidigt! Longerade först och då var hon busig och bockade, pep och brallade!  När hon hade gjort av med lite energi så red jag. Först var hon spänd och hon blir då stum och lite tjafsig i munnen, kom igenom det men då blev hon istadig i stället! Så när jag fick några bra varv i trav så avslutade jag sedan. Vi fortsätter jobba på det i morgon! Nu går ögonen i kors så det är dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0