Regn igen!

Ica i dag och fullt ös där! Innan jobbet var planen att ta Szum men jag hann inte med det men jobbade Dajmen lite en kortis med stopp, backning och framåt. I dag var hon fokuserad och inget bus.
 
När jag slutade jobba så regnade det och vägen var såphal! Det som var så fint med snön! Energin försvann verkligen med vädret men jag longerade galopp programmet med Szum i en av sommarhagarna och sen jobbade jag även Lilla Grå i töm där. Hon var som en studsboll när jag började, men riktigt fin när hon taggat ner. Sen lyckades jag få loss de sista hinderstöden dom frusit fast på banan med hjälp av spade och hacka! Men nu är det gjort utifall banan ska skottas, fast det törs man ju inte om det ska vara sånt här väder.
 
Sen blev det hemmagjord pizza till en väldigt sen middag och en julcider till det. Och jag lyckades se en film utan att somna i soffan, hur ofta händer det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0