Luciadagen!

Lucia igår, och fullt upp som vanligt!
 
Tog Zebbe först, för honom blev det riktig miljöträning då de sågade ner grenar och träd bakom stallet för att kunna köra timmerbilar där i vinter. Det lät väldigt spännande tyckte Zebbe så han var lite uppspelt! Longerade honom på banan, med inspänning, och sen testade jag lite på pallen trots störningsmomenten och att jag inte hade någon hjälp, och jag kunde sitta upp ett par gånger utan problem! 
 
Sen kom Elise och vi red ut en lugn sväng med Gandalf och Clarinett. Och sen jobbade jag Chokladen i töm ute i snön innan lunch och i väg på ridskolan. Där hann jag också jobba en häst i töm innan lektionerna där det var hoppning och kontrollbana på schemat. Hemma igen hjälpte jag Nisse att ta in efter att mitt stall var klart. Lång dag! Nu ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0