EM-silver!

Jag antar att ingen har missat att det blev silver på laghoppningen på EM igår?
 
Själv hade jag en ganska intensiv fredag. Först red jag Besten och Rauen på banan innan jobbet. Besten var så fin att rida, perfekt nu när det snart är dags att åka hem! Det är ju så, när hästarna börjar bli roliga att rida så är det dags att åka hem!
 
Sen Ica och fredagstempo där. Jobbade till 18.15 och fortsatte sedan att rida efter jobbet. Red på först Clarinett som fick gå ett galoppjobb uppför backarna. Sen kom Linda och vi red ut med Tant och Odessa. Vi hade inte riktigt tänkt på hur mörkt det blir nu, reflexer hade vi på men det blir väldigt mörkt ute i skogen och det finns inga lampor vid betet så det var lite spännande att sadla av sen!
 
Och sen avslutades såklart kvällen med hoppningen på tv. Så spännande och vilka nerver han har Peder Fredricsson! Jag hann även göra en laxröra inför helgens äventyr för våran del, sommarpremieringen!
 
Rauen på banan på förmiddagen, sol och fina hästar är en bra start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0