Civilklädd!

I dag började jag med en sväng på Hammarn för lite ärenden, som att fråga om offert på ett vindskydd. Sen drog jag igång med hästarna. Pavel tömkörde jag i skogen, Szum gick galoppprogrammet i lina och så red jag Clarinett. Med henne travade jag bommar och hoppade lite små hinder, och jäklar vad hon har utvecklats! Hon var pigg, galopperade så det kittlade i magen och bjöd på hindren, sen fungerar styrningen så där halvbra just nu....
 
Jag hann börja på med att dra tråd på hagen som kag plockade ner tråden från förra veckan, sen var det bara att byta om till civila kläder igen och följa med Nisse till stan där han gjorde magnetröntgen på sitt onda knä. Nu är vi hemma igen och alla hästar nattade!
 
Pavels rumpa i skogen i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0