Krispigt!

Riktigt frostigt i morse, jag har letat reda på både höst och vinterjackan, mössa och fleecevantar!
 
Red först Szum, han var spänd och stum i kroppen när jag började men släppte ändå ganska bra äen om jag inte fickhonom helt genom kroppen så i morgon får det bli galoppprogrammet. Sen skrittade jag ut en sväng med Clarinett i skogen hemm, dvs i lite besvärlig terräng. Avslutade med Pavel, i dag hade jag ingen hjälp så jag longeade först och jobbade sedan med det jag kan göra ensam, och konstaterar igen att han är väldigt avspänd så länge han står stilla!
 
Sen en snabbfika och en snabbdusch, transporten till besiktningen, och den gick igenom (nyservad så det kändes som att den skulle göra det) och sedan massage. Inte alls någon skön och mysig massage i dag men jag hoppas att ryggen ska bli bättre nu!
 
I kväll har jag bokfört lite och tittat på Bonde söker fru, ny dag och mer ridning i morgon!
 
Frostigt och vackert i dag!
 
Lilla grå i frosten!
 
Från turen med Clarinett i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0