Energiboost!

Vissa dagar på jobbet så får jag väldigt mycket gjort, och då tänker jag inte på det som ingår i det jobbet utan i jobbet hemma. I dag har jag bokat grusjobbet till den nya lösdriften, löst finansieringen och jagat på transportfirman som ska köra hem mina balar. Och jobbat lite däremellan, och det är nog bra så jag kan betala allt sen!
 
Efter jobbet så var jag seg, haft ont i halsen hela dagen och det känns som febern är på gång, men red ändå Szum. I dag var han mer som vanligt, inte lika mjuk i ryggen som igår men ganska bra att rida. Fortfarande mycket låg form, lösgörande jobb och lättridning, men med bra känsla. I galoppen stod jag i lätt sits och bara rullade på och ändå kunde jag känna att galoppkvaliteten var mycket bättre. Energin var betydligt högre efter ridpasset! Nu försöker jag krya på mig med hjälp av lite te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0