Dunderförkyld!

Var väl inte helt oväntat att jag skulle bli förkyld, men det var inte välkommet alls. Är supersnuvig och hängig, så i dag har jag gått på halvfart och på värktabletter. 
 
På förmiddagen flyttade jag om hästarna lite i hagarna, vilket gjorde Lilla grå så nyfikenatt hon var tvungen att trängas sig ut när jag tog in Tant, bara för att kolla läget. När hon hade hälsat på Chokladen  och tittat i vilken hage de andra var så lät hon sig villigt fångas in så jag och Tant kunde rida ut en sväng. Sen fika och i väg pä en lektion, en ny ryttare och nytt ställe i dag vilket alltid är spännande, bara att hoppas på att det blir fler gånger och fler ryttare. 
 
Efter det så longerade jag galoppprogrammet med Szum  innan middagspaus. Avslutade sedan med att tömköra Pavel på banan och longera Chokladen med sadel, i dag uran bocksprång. Jag måste säga att hon gör mig väldigt glad den där Chokladen, hon blir rolig stt jobba med! 
 
Nu ska jag försöka bli frisk, helst tills i morgon!
 
Hon är inte bara fin utan väldigt trevlig också, min Choklad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0