Onsdag!

Som vanligt blir ju dagarna inte alls som man tänkt sig, men det borde jag ju vara van vid!
 
Jag ägnade förmiddagen åt att vänta på veterinären, och på rörmokaren, det är så besvärligt när jag inte har någon mobiltäckning för då vet man ju inte om de har försökt ringa! Under tiden så skrev jag fakturor, plockade in utemöblerna och lite annat smånyttigt! Till slut dök veterinären upp, ungefär två timmar senare än sagt men det är inte så konstigt med den arbetsbelastning som de har! Ricky fick ett nytt bandage och såret ser fint ut, jag som är lite känslig med sår och sånt höll väl inte riktigt med!
 
När veterinären åkt så for jag och plockade in Nisses ettåringar, för andra gången i dag! De hade nog fått smak på något utanför hagen men andra gången kom de travandes när de såg mig och hinken! Fortsatte sedan med att plocka ner lite tråd från sommarhagen, väldigt opraktiskt när det frusit någon centimeter is på den! Till slut fick jag äntligen lite tid för mina hästar, red ut en sväng med Tant och joggade Lilla grå i töm. Rörmokaren stod på gården när jag kom tillbaka med Tant, han har dragit vatten till min vattenkopp! Sen middagspaus och sent intag av hästar. I morgon hoppas jag på mer tid att jobba hästarna, men hovis kommer så vi får väl se hur det blir!
 
Vacker morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0