Kvällspasset!

Jag skulle bara svänga in hos Nisse efter jobbet och fika lite, men det var folk där och blev en massa surr och tiden rann i väg. Så klockan var nästan 21 innan jag kom hem! Då jobbade jag bara Chokladen lite utanför boxarna, med lite förberedande uppsittnngsövningar. Hon fick lite sadeltvång, vilket nog berodde på att hon var lite spänd för nu var det längesedan hon fick det sist, som tur var går det över fort. Hon köper de flesta av mina övningar utom när jag hoppar vid sidan av henne, det är skumt tycker hon! Något som är bra med allt jobb jag lagt på Pavel är att jag har ännu fler övningar att jobba med hästarna nu!
 
Sen blev det bokföring och betala räkningar, och som ni förstår blev klockan mycket! Som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0