Femte gången gillt!

Jag har ju varit förkyld och hängig i säkert 6 veckor nu, till och från men inte helt frisk. I dag har det tagit om för kanske femte gången!
 
Även om jag var snorig i morse så kände jag mig rätt pigg, så jag red ut med Tant innan jobbet. Visserligen en upptempo tur men inget avancerat och när jag klev av var jag helt knäckt och benen bar mig knappt! När jag gjort mina timmar på Ica med hjälp av Alvedon så i stället för att jobba hästar så la jag mig! Har verkligen inte tid med det men det fungerar inte nör man inte orkar, jag måste bli frisk nu!
 
Bara av att natta hästarna så var jag dungslut och genomsvettig. Av att fodra lite, vattna, ta in en häst och byta hage på två hästar! I fredags flyttade Kakan och nu har Tant och Szum fått städa den hagen och ätit upp fodret i ett par dagar, nu i kväll fick de flytta tillbaka i sin hage och till en ny bal! Nu ska jag sova lite till!
 
Från morgonens ridtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0