Oväntat besök!

Kan inte hålla med om att det är tråkigt att bo i skogen, i morse hade jag oväntat besök på gården! 
 
Jag höll på att släppa ut hästarna, hade precis släppt ut Gandalf och skulle ta Sarek när jag fick syn på en älg på uppfarten, kanske 50 meter från boxarna! Det var två älgar men de drog såklart när jag närmade mig dom, men väldigt nära var de! Hästarna brydde sig inte så jag kunde fortsätta utsläppet som vanligt! 
 
Sen Ica hela dagen där vi även i dag var en kort,  det är tufft att bara vara tre personal när vi förutom kassan även har manuell chark, post och i dag även varor. Men det gick ju det med. Efter jobbet pysslade jag lite med hästarna och tog in dom, för att sedan åka till Nisse och gratta honom på födelsedagen. Med en omgång tårta i magen och några omgångar kaffe är det ni dags att sova och ladda inför en massa ridning i morgon! 
 
Älgbesök! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0