Söndag efter midsommar!

I dag har det varit varmt, riktigt varmt och nu har även bromsen kommit fram. Tyvärr. Broms är verkligen ett otyg på sommaren!
 
Jag började med att jobba Szum i töm, han var nästan svettig redan innan vi  började! Sen en liten fikapaus innan Malin kom och vi red ut med Tant och Clarinett. Trots värmen orkade hålla ett bra tempo uppför backarna. En älg lyckades jag och Tant se också, men jag tror att Malin och Clarinett missade den för de låg lite efter ut ur kurvan!
 
Sen slog jag gräs till Räkan och jobbade Rosetta i töm på banan. Vi jobbade över bommar och jag ändrade tömsättningen lite för att få henne lite bättre inramad. Efter lite mat, rester sen igår, så åkte jag i väg för några lektioner. Nu i kväll har det varit liye mys med chips framför tvn, och jag somnade givetvis! 
 
Clarinett i hagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0