Värsta festen!

Alltså vilken tillställning jag var på igår! 
 
Jag åkte ner, med min trasiga baklykta, till min vän Stina som fyllde 40 år igår.  Hon hade ordnat en stor fest, med livespelningar, helgrillad gris och bar i en stor trädgård, och det var typ 200 personer där! Jag trodde inte att jag skulle känna någon men hann bara dit så hade två tjejer ryckt tag i mig och började surra. Visade sig att jag fortfarande hade lite koll på en del av Stinas hästkompisar även om det är några år sedan jag var här sist. Dessutom kommer ju Lilla grå härifrån så även Stinas nyare stallvänner visste tydligen vem jag var. 
 
Det var en sen fest, vi sov fem personer i en bäddsoffa och nu i dag har vi bara glidit runt och pratat med alla som sovit över. En milsvid skillnad mot hur mitt liv brukar se ut, tror det är lite nyttigt för mig men det känns väldigt konstigt att inte ha några hästar att kolla och hålla reda på! Tur att jag har Nisse som sköter ruljansen hemma!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0