Varm fredag!

Varmt i dag, men jag har ju varit på Ica och där inne är det ju lika varmt oavsett!
 
Efter jobbet och en liten omladdningspaus så drog jag igång och jobbade lite hästar. Först Pavel som jag longerade på banan! Gick hyfsat bra, även om det ju inte som att longera en skolad häst när man longerar unghästarna i början! Fortsatte med att rida Rauen, vi tränade på stora åttvolter och han känns jämnare mellan vänster och höger varv nu. Avslutade med att jogga Szum lite i töm nere vid betet. Egentligen är det ju bästa tiden på dygnet att motionera hästsrna på kvällen men man är ju så trött då! Nu sova i alla fall!
 
Inga brabilder i dag, håll till godo med en hungrig och nyfiken Choklad!

Kommentarer
Postat av: Desirée Jonsson

Jättebra hästbild tycker jag 😊
Chokladen är jättefin!

Svar: Hon ser ut att ha enorma öron på den där bilden, men det är ju bra så hon kan höra bra! ;) Jag tror att Chokladen har mognat en del i sommar, så nu längtar jag till att få börja jobba med henne igen!
Pernilla Engström

2016-07-23 @ 07:24:02
URL: http://manadis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0