I vagn!

I dag började jag dagen med att jobba Lilla grå i töm innan jobbet! Sen Ica där det faktiskt var ganska lugnt i dag. Efter jobbet så fick vi till någon form av mat innan Elise skickade att hon var på väg och skulle rida!
 
Vi skrittade ut med Gandalf och Szum, en massa backar och Szum skötte sig utmärkt. Avspänd, inget tjafs alls och gick även först en del av turen. Fortsatte sedan hemma med att rida Rauen innan Nisse kom och hjälpte mig med Rosetta! Så i dag har hon varit i vagn!! Vi spände henne för den vagn som stått hemma och det gick jättebra! Jag gick bredvid i början, vi gick upp på banan och Nisse styrde runt lite där, i dag gick han bredvid vagnen. Känns skönt att ha kommit så här långt även om det är en bit kvar!
 
Så här trött var Lilla grå i morse när jag skulle tömköra henne!
 
 
 
Rosetta med vagn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0