Kabelklämma!

Uppe med tuppen i morse och släppte ut hästar och åkte med Traffe på träning. Tyvärr blev mina farhågor bekräftade, han är inte fräsch. Jag har ju tyckt att han sett bra ut på töm, men då på det underlag som är här nu, men att han har varit knepig i ridningen. I dag var han bättre att rida direkt vid uppsittning men jag behövde inte trava många varv för att konstatera att han är knackig. ändå bra at få magkänslan bekräftad, att ha testat honom på ett bra underlag och Sara har ju sett honom tidigare och såg direkt att han inte var okej, och jag kände det också tydligt.
 
På hemvägen stannade jag och hade några lektioner så det var eftermiddag och nästan mörkt innan ajg var hemma igen. Resten av dagen har jag inte gjort mycket, mest frusit då jag blev kall under lektionerna. Kan nog ha gjort mig förtjänt av en lugn dag. Fick för övrigt reda på varför lyset dog på släpet igår, kabeln från kontakten till lysena var avnött! Den satt nämligen klämd i dragstången, ett tillverkningsfel! Tycker att det bara är något strul med transporterna, ingen kvalitet alls!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0