Soffläge!

Så var det dags igen, krasslig och opigg! Började natt när jag har svettats och frusit om varannan. I morse kände jag mig rätt pigg, i alla fall tills jag började göra något. Ledde ut två hästar och det kändes som jag var döende! Så har det fortsatt, så länge jag håller mig stilla så känner jag mig pigg men.så fort jag försöker göra något så snurrar hela världen och jag orkar knappt gå till stallet. 
 
Så det blev en lugn dag, longerade Gaser ute i snön och vi kunde i dag även longera i galopp! Sen betald jag några räkningar innan det blev soffliggare någon timme. På eftermiddagen åkte jag i väg för ett par lektioner och årsmötet för Nylands Hästsportlag. Deras årsmöten är inte lik andras så vi fick en gigantisk buffé med bland annat tre efterrätter! Det ni är inte illa!
 
Nu är hästarna inne och soffläget fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0