Besiktningsdags!

 Och så kom det lite mer snö!
 
Började dagen med att tömköra Clarinett. Hon var väldigt pigg men jobbade på bra! Sen red jag ut Tant, även hon var pigg som vanligt, det är verkligen svårt att tro att hon är 24 år! Avslutade med att ta in Sarek, borstade, tränade och provade sadel. Det var inte helt oväntat Tants sadel som verkar ligga bäst, den ligger bra på väldigt många hästar. Jag jobbade honom lite utanför boxarna med start och stopp. 
 
Sen åkte jag upp på byn, åt lunch och fixade sedan nya torkarblad inför besiktningen. Hem en snabbis och planerade kvällens lektioner innan jag åkte och besiktade bilen. Och den gick igenom utan anmärkning, det är många år sedan jag lyckades besikta utan ombesiktning! 
 
Sen lektioner på ridskolan, nu är jag rätt trött och det är dags att ladda upp inför i morgon och dressyrträning! 
 
 
Det var inte så lätt att fota Sarek i dag, men det får duga så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0