Snöstjärna!

Vilken lång dag det blev, och jag är helt slut som vanligt!
 
Jag skulle få ett lass höbalar levererade, äntligen, i dag. Pratade med chauffören Igår kväll och han skulle vara här vid 8.00 och ringa när han var på gång. Klockan 7.00 ringde han och då hade han redan passerat hos mig med ett par kilometer! Nu löste det sig ändå och nu har jag en omgång foder igen!
 
Red Clarinett innan jobbet, vi skrittade ut i skogen och i ganska besvärlig terräng, och sedan avslutade vi med några varv på banan och några galoppfattningar. Gäller att passa på när underlaget tillåter!
 
På jobbet var det rätt tufft. Planen var att vi skulle vara en extra pga att det var flera grisar som skulle styckas men pga sjuka barn så slutade det med att vi vsr en msn för lite... Gick ju det med men det känns ju av. Efter jobbet så red jag Szum på banan. Bättre i dag, men inte bra. Väldigt spänd men inte lika mycket sadeltvångskänsla, några pass till så är vi nog snart tillbaka igen!
 
Fångade en snöstjärna på bild på Clarinetts rumpa i dag. Fångade även hur smutsig hon är...
 
Nu vill jag ha en massa snö att galoppa i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0