Skitväder och skitvinter!

Alltså vad är det här för vinter? Tror snart att det har regnat mer i vinter än det gjorde i somras!
 
I morse var det riktigt bra underlag på banan. Jag red Lilla grå och vi kunde även trava en del! I skritt jobbade jag med att flytta henne för innerskänkeln några meter för att sedan rama in henne med ytterhjälperna, detta för att få henne mer i ramen. När vi kom dit blev hon både piggade och kom upp och fram med nosen!
 
Men säg den lycka som varar! Det började regna på eftermiddagen, på väg hem från jobbet, och på bara en timme var allt förvandlat till blixthalka. Min plan var att jobba två barfota hästar, Pavel och Chokladen, men det var bara att glömma! I stället jobbade jag Szum i töm, han är ju skodd så det gick bra. Nu hoppas jag på att det ska bli bättre i veckan men prognosen ser inte så lovande ut med plusgrader!
 
Rosa himmel i morse, och frukostdags i den nya lösdriftshagen!
 
En riktig god morgonpuss från Chokladen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0