Nu vänder det!

Nu vänderdet och vi går mot ljudare tider! Jag som inte gillar mörkret tycker att det är bra! Nu bestämmer vi att allt vänder och blir lättare, det behövs!
 
Jobbat i dag och efter jobbet så red jag Szum, han var lite taggad och skuttade lite. Sen jobbade jag Pavel, och i dag har vi gått många varv rint pallen med mig i stigbygeln. Även suttit upp massor av gånger, och det känns äntligen helt lugnt. I dag blev han störd mitt i jobbet av något stök i någon hage, men efter att han lyssnat lite på det så kunde jag fortsätta jobbet med fokus på mig. Med tanke på hur det har varit vill jag gå extremt långsamt fram men det känns roligt bra! Även här går det åt rätt håll!
 
Nu är även Nisses hästar inne och det är väl bara att sova kvar. Nu dag på Ica i morgon och det märks att det snart är jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0